EMOCIONALNO INTELIGENTNA B2B PRODAJA - Level 02
B2B Neuroselling™ Lead Conversion
Prijave u tijekuPreuzmite brošuru

Opis treninga

B2B Neuroselling™ Lead Conversion treining ospobljava prodavače za, dogovaranje optimalnog rješenja, osiguravanje cijene i uspješno zaključivanje B2B suradnje.

Ova edukacija je dvodnevno intenzivno iskustvo, gdje ćete stjecati vještine potrebne za uspješno sklapanje poslova u B2B okruženju.

Naučit ćete tri uspješne komunikacijske strategije za klijente na višim menadžerskim pozicijama, te kako se pripremiti za razgovore s njima. Osim toga, upoznat ćete se s bihevioralnom ekonomijom i donošenjem odluka o kupnji u B2B kontekstu, te optimizirati svoje rješenje za B2B. Također ćete stjecati vještine u pregovaranju u B2B prodaji, uključujući strategije davanja popusta i vođenje neodlučnih klijenata do odluke.

Osim toga, naučit ćete kako izraditi “business-case” za vlastito rješenje, te kako voditi razgovor i prezentaciju “zašto baš MI”. Završit ćete s procesom B2B zaključivanja poslova, vježbajući tri ključna razgovora: “Koja promjena / rješenje”, “Zašto baš Mi” i “Zašto toliko platiti”. Ova edukacija je stvorena kako bi Vam pomogla u izgradnji konverzacijske inteligencije, te u jačanju Vaših B2B prezentacijskih vještina.

Ukratko, ako želite poboljšati svoje vještine u B2B prodaji, pregovaranju i prezentacijama, onda je edukacija “Dizajn lead conversion procesa” pravi izbor za vas!

B2B Neuroselling™ Lead Conversion rješava 5 izazova s kojima se prodavači susreću:

01. Nesigurno komuniciranje s višim menadžmentom: Prodavači često nailaze na poteškoće pri komunikaciji s višim managementom ili upravom. Njihovo razumijevanje poslovanja, prioriteta i izazova može biti složeno i zahtijevati razinu stručnosti i pripreme koju prodavači možda ne posjeduju.

02. Identifikacija optimalnog rješenja: Mnogi prodavači nisu dovoljno vješti u stvaranju konstruktivnog dijaloga s klijentima u kojem suradnički  pronalaze najbolje moguće rješenje.

03. Upravljanje neodlučnim klijentima: Mnogi prodavači imaju problema s nesigurnim kupcima koji nisu spremni donijeti odluku o kupnji. Prodavači ne uspijevaju sistematski poticati sazrijevanje odluke o suradnji.

04. Neuspješno pregovaranje o cijeni: Pregovaranje o cijeni može biti jedan od najtežih aspekata B2B prodaje. Prodavači se često nađu u situacijama gdje moraju braniti cijenu svog proizvoda ili usluge, što može biti neugodno i zahtijeva specifične vještine.

05. Neuvjerljive prezentacije: Prodavači s klijentima na višim pozicijama u organizacijama često ne znaju jasno, kvalitetno i uvjerljivo  komunicirati o svojoj tvrtci ili rješenjima, što dovodi do neuspješnih prezentacija i pregovora.

Sadržaj treninga

Dizajn lead conversion procesa

Vještine sklapanja poslova

  • Tri tajne uspješnih komunikatora s klijentima na višim menadžerskim pozicijama
  • Kako se pripremiti za razgovore s višim menadžmentom 
  • Bihevioralna ekonomija i donošenje odluka o kupnji u B2B kontekstu

B2B Optimizacija rješenja

  • Diskriminativne karakteristike & komparativne prednosti
  • Konverzacijska inteligencija i otvaranje, vođenje i zaključivanje “dubokih” razgovora “dizajn promjene / rješenja”

Komuniciranje vrijednosti & B2B prezentacijske vještine

  • Budgeting flow – procjena buđeta / investicijskog potencijala klijenta
  • Izrada “business-casea” za vlastito rješenje
  • Vođenje razgovora i prezentacija “zašto baš MI” – struktura kroz 4 koraka

SalesNegotiations – pregovaranje u B2B prodaji

  • Vještine pregovaranja u B2B prodaji, nesvjesni mehanizmi kako sami sebi spuštamo cijenu
  • Strategije davanja popusta
  • Vođenje neodlučnih klijenata do odluke: razlikovanje prigovora od izgovora i proces rješavanja

B2B Strategije zaključivanja posla

  • Proces B2B zaključivanja poslova

Vježbamo tri ključna razgovora

  • “Koja promjena / rješenje” razgovori – kako suradnički definirati optimalno rješenje
  • “Zašto baš Mi” razgovori – kako uvjeriti kupca da je Vaša tvrtka pravo rješenje
  • “Zašto toliko platiti” razgovori – kako pregovarati o cijeni

Trajanje treninga: 2 dana

Ishodi treninga

Nakon završetka ovog dvodnevnog treninga polaznici će biti sposobni:

  • Jasno i učinkovito komunicirati s klijentima na višim pozicijama, koristeći tri uspješne komunikacijske strategije.
  • Donositi odluke o kupnji u B2B okruženju, koristeći znanje iz bihevioralne ekonomije.
  • Optimizirati svoje B2B rješenje, te jačati svoje B2B prezentacijske vještine.
  • Pregovarati učinkovito u B2B prodaji, te primijeniti strategije davanja popusta i vođenje neodlučnih klijenata do odluke.
  • Izraditi “business-case” za vlastito rješenje i voditi razgovor i prezentaciju “zašto baš MI”.
  • Uspješno zaključiti B2B poslove, vježbajući tri ključna razgovora: “Koja promjena / rješenje”, “Zašto baš Mi” i “Zašto toliko platiti”.

Ukratko, polaznici će nakon ovog treninga unaprijediti konverzacijsku inteligenciju, te jačati svoje B2B prezentacijske i pregovaračke vještine, što će im pomoći u uspješnom sklapanju poslova u B2B okruženju.

Nastavna metodika

Djelotvornost treninga ostvarujemo kroz primjenu raznovrsne, suvremene metodologije poučavanja, iskustveno učenje, individualni pristup, interaktivnost, odabir najboljih praktičnih sadržaja, te usmjerenost na cjeloviti razvoj polaznika.  

 

  • Simulacije i igre uloga u svrhu treninga svake od faza prodajnog razgovora
  • Razmjene iskustava. diskusije
  • Samoprocjene uz pomoć upitnika
  • NeuroLearn skill-drills, praktične vježbe za ubrzani razvoj prodajnih i komunikacijskih vještina
  • NeuroLearn knowledge-drills, zadaci distribuiranog učenja za dugoročnu retenciju znanja
  • Vježbe za uspješan transfer znanja i vještina iz učionice u praksu.
  • Tehnologija za ubrzano učenje. Koristimo vido snimke i ostala audio-vizualna pomagala, što osigurava raznolikost i zanimljivost treninga, a time i održavanje pažnje polaznika tijekom cijeloga dana. Standardno koristimo LCD Power Point prezentacije, flip-chart, video kamere, mikrofone, slušalice, video i audio produkcije.  

Ciljane skupine

Trening je profesionalcima iz područja B2B prodaje, uključujući:

  • Prodavači koji žele poboljšati svoje vještine u pregovaranju i prezentacijama, te uspješno zaključiti B2B poslove.
  • Menadžeri prodaje koji žele jačati svoje znanje o bihevioralnoj ekonomiji i optimizaciji B2B rješenja.
  • Direktori prodaje koji žele jačati svoje komunikacijske vještine i donijeti odluke o kupnji u B2B kontekstu.
  • Konzultanti koji žele poboljšati svoje prezentacijske i pregovaračke vještine u B2B prodaji.

Ukratko, ovaj trening namijenjen je profesionalcima koji žele poboljšati svoje vještine u B2B prodaji, te postići uspjeh u zaključivanju poslova.

Najčešća pitanja & odgovori

Po čemu se NeuroSelling™ drugačiji od drugih prodajnih treninga?

NeuroSelling™ trening prodaje temelji se na spoznajama iz neuroznanosti i bihevioralne ekonomije, što omogućuje nekoliko prednosti u odnosu na druge prodajne metodologije.

1. Efikasnost: Znanstveno dokazana učinkovitost prodajnih tehnika

NeuroSelling™ treninzi se temelje na neuroznanosti i bihevioralnoj ekonomiji, tj. na rigoroznim znanstvenim istraživanjima koji su dokazali efikasnost prodajnih strategija i tehnika koje podučavamo u poboljšanju prodajnih rezultata.

Koristeći taktike prodaje utemeljene na znanstvenim spoznajama, prodavači mogu imati povjerenja u nove metode prodaje, i da će primjena stečenih znanja zaista povećati prodajni uspjeh, mjerljivo unaprijediti kvalitetu razgovora i lakše dovesti do zaključenja prodaje.

Ukratko, NeuroSelling™ trenira provjereno efikasnije prodajne tehnike.

2. Razumijevanje: Dublje razumijevanje psihlogije kupaca i prodajnih tehnika

NeuroSelling™ treninzi ulaze znatno dublje u mentalni sklop i emocije kupca, te kako mozak donosi odluke o kupovini od uobičajenih prodajnih treninga. Na našim treninzima, mnogi prodavači koji su već bili na brojnim prodajnim treninzima, po prvi put istinski razumiju zašto određena tehnika funkcionira ili ne funkcionira, te zašto je bitna u prodajnom razgovoru.

3. Personalizacija: Efikasnija prilagodba novih znanja i vještina svakom klijentu

NeuroSelling™ omogućuje prodavačima da razumiju kako ljudski mozak obrađuje informacije i koriste to znanje za učinkovitiju komunikaciju. Takvo dubinsko razumijevanje tehnike ih osposobljava da svoj pristup ili prodajnu tehniku precizno prilagode jedinstvenim potrebama svakog kupca. Ova razina personalizacije ne može se usporediti s drugim prodajnim metodologijama i može dovesti do znatno većeg angažmana kupaca i boljih prodajnih rezultata.

Korištenjem tehnika kao što su pripovijedanje priča i metafore, prodavači mogu pomoći kupcima da zapamte ključne točke i emocionalno se povežu s proizvodom ili uslugom koja se prodaje, što dovodi do jačih prodajnih rezultata.

4. Motivacija: Neusporediva motivacija prodavača

NeuroSelling™ po prvi put pruža prodavačima potpuno razumijevanje što motivira kupce na kupnju i zašto pojedina tehnika zapravo funkcionira. Ovo znanje izrazito motivira za promjenu u ponašanju u praksi, te primjenu novih prodajnih strategija.

Ono se može koristiti za stvaranje vrlo učinkovitih prodajnih strategija koje potiču akciju i pokreću prodaju, dajući prodavačima neusporedivu prednost u konkurentnom prodajnom okruženju.

5. Zadovoljstvo: Poboljšano povjerenje i odnos, te veće zadovoljstvo kupaca

Prodavači koji su prošli NeuroSelling™ treninge mogu oblikovati prodajne razgovore koji su klijentu puno ugodniji, emotivno opušteniji i međuljudski skladniji od razgovora koji se uče na uobičajenim prodajnim treninzima.

Povjerenje i odnos s kupcima koji Neuro-Selleri ostvarju je neusporediv sa onim koji se postiže drugim prodajnim metodologijama. To može biti osobito važno u složenim situacijama prodaje ili prodaje s visokim ulozima gdje je povjerenje ključno za sklapanje poslova.

Kako je NeuroSelling™ trening organiziran i strukturiran?

NeuroSelling trening je dvodnevni prodajni trening namijenjen početincima u prodaji koji žele povećati svoju prodajnu efikasnost.

Trajanje programa: 2 dana

Dnevna organizacija treninga:

  • Početak: 09:00 sati
  • Završetak: 16:00 sati

Pauze:

  • 15 min pauza prije ručka: 10:30 – 10:45
  • 60 min pauza za ručak: 12:30 – 13:30
  • 15 min pauza poslije ručka: 14:30 – 14:45

Priručnici, dodatni radni materijali i tehnička oprema su uključeni u cijenu.

Što je NeuroSelling™ prodajni razgovor?

Ljudi vole kupovati, ali ne vole da im se “prodaje”.

NeuroSelling™ prodajni razgovor je vrhunac prodajne komunikacije koji oblikuje interakciju u proces otkrivanja dubokih potreba i pronalaženje neočekivanih rješenja: u direktnom susretu sa kupcem ostvaruje se maksimalna svrha i  učinak prodavača. U tom razgovoru formiraju potrebe, želje i odluke kupca, stvara se odnos sa kupcem.

Vrhunski prodavači su majstori prodajnog razgovora koji svoje prodajne strategije i taktike fleksibilno modificiraju kako bi ostvarili optimalan prodajni uspjeh, stvarajući istovremeno zadovoljnog, lojalnog kupca.

Prodavači su lice Vaše tvrtke, a NeuroSelling™ može to lice učiniti lijepim opremanjem prodavača znanjem i vještinama za povezivanje s kupcima na dubljoj razini, izgradnju povjerenja i odnosa te stvaranje iznimnih prodajnih iskustava koja prikazuju vrijednosti  Vaše organizacije.

Zašto je trening prodajnih razgovora važan i potreban?

Maksimiziranje potencijala prihoda: NeuroSelling™ trening prodaje ključan je za organizacije koje žele maksimalno povećati svoj potencijal prihoda. Opremanjem prodavača znanjem, vrhunskim vještinama i naprednim alatima, organizacije mogu povećati prodajne rezultate u najvećoj mogućoj mjeri. Uz NeuroSelling™, prodavači mogu postati vrhunski, redovito premašujući ciljeve, sklapajući više poslova i potičući eksponencijalni rast.

Podizanje lojalnosti kupaca: U današnjem krajoliku hiper-konkurencije, lojalnost kupaca je sve. NeuroSelling™ može prodavačima omogućiti stvaranje iznimnih iskustava kupaca koja nadilaze puko zadovoljstvo do istinske lojalnosti. Duboko razumijevajući klijentove potrebe, preferencije i bolne točke, prodavači mogu prilagoditi svoj pristup kako bi stvorili snažnu emocionalnu vezu s kupcem, što dovodi do dugoročne lojalnosti i ponovnog poslovanja.

Postizanje konkurentske prednosti: Trening prodaje je ultimativni alat za stvaranje nepobjedive konkurentske prednosti. Pružajući prodavačima najnapredniju dostupnu obuku, organizacije se mogu pozicionirati kao lideri u industriji, nadmašiti svoje konkurente i dobiti udio na tržištu. Uz NeuroSelling™, prodavači mogu iskoristiti svoju stručnost za stvaranje prepoznatljivog identiteta Vaše tvrtke, pružajući iznimne rezultate koji potiču eksponencijalni rast i uspostavljaju dominantnu poziciju na tržištu.

Kada je prodajni razgovor uspješan?

Prodajni razgovor je uspješan kada potiče sazrijevanje odluke o kupovini i po mogućnosti vodi do zaključena prodaje ili zaključenje čini barem vjerojatnim. Istovremeno, uspješan prodajni razgovor vodi do rješenja s kojom je kupac istinski zadovoljan, te je kupac također zadovoljan i sa samim razgovorom, odnosom i suradnjom. 

Prodavači koji sa modernim kupcima žele ostvariti uspješnu prodaju, oni ne mogu pristupati kupcima iz pozicije superiornosti ili šablonizirane komunikacije, već iz pozicije stvaranja dodatne vrijednosti za kupca, i to već od prvog susreta, tj. prije odluke o kupnji.

Također, izuzetno je važno da razgovor s kupcem ne ostavlja dojam „prodaje“. Današnji kupci reagiraju negativno na svaki pokušaj „prodavanja“, nametanja, uvjeravanja, odnosno na bilo koji pokušaj stavljanja kupca u poziciju „objekta obrade“, u inferiornu poziciju, u poziciju koja ugrožava osjećaj autonomije ili samopoštovanja.

Današnji kupci se otvaraju prema prodavačima koji ih kao partneri prate u njihovom procesu kupovine, te koji već tijekom kupovine uspijevaju stvarati dodanu vrijednost za klijenta u smislu optimizacije rješenja.

490,00 € / osoba

(PDV nije uključen u cijenu)

U cijenu je uključeno:

  • radni materijali,
  • potvrda o sudjelovanju,
  • dva ručka.

Trajanje: 2 dana, 9:00 – 16:00

18+ GODINA ISKUSTVA

Ukazali su nam povjerenje

USPJEH POČINJE S ODLUKOM

Dogovorite demo trening.

Naši kapaciteti provedbe demo treninga su ograničeni. Molimo provjerite trenutnu dostupnost.

IDEA Poslovni treninzi d.o.o.

10000 Zagreb, Ksaver 163, Croatia

+385 / 98 953 6763
info@ideaposlovnitreninzi.hr

Pin It on Pinterest

Share This